Ook dit nieuwe jaar doen we mee met NLdoet. We gaan de meerjarige moes- en fruitvoorbeeldtuin van het natuurgoed opknappen. We verwijderen de wortelopschot van kersenbomen en meerjarige groentenplanten en fruitstruiken zetten we vrij van onkruid en gras. Het materiaal dat we verwijderen gebruiken we als mulch. Meer info op de site van NLdoet. Aanmelden kan bij Marly met een mailtje of belletje 0640598491.
Tijdens deze NLdoet dag verzorgen wij een lekkere lunch.



